Przesyłka
1. Towar wysyłamy w ciągu 48h po zaksięgowaniu należności za towar . Zamówiony towar dostarczamy wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich. Nie jest możliwe dokonanie wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej. Usługi transportowe obejmują dostarczenie towaru pod wskazanym adresem. Jeśli dostarczane są artykuły na paletach - Kupujący osobiście musi zorganizować rozpakowanie i wniesienie towaru z palety do lokalu.
2. Kupujący pokrywa koszty dostawy (z wyjątkiem promocji trwających w danym okresie) i wynosi ona do 20zł brutto w przypadku paczek o wadze do 30kg i o długości do 1m. Kwota dostawy większych/cięższych paczek ustalana będzie indywidualnie, a informacja o niej przesłana do Klienta drogą e-mailową. Wszystkie wysyłane towary podlegają ubezpieczeniu w firmie kurierskiej.
3. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez firmy kurierskie.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zamówień w osobnych partiach po uprzednim uzgodnieniu i potwierdzeniu tego e-mailem, faxem lub telefonicznie z Klientem.
5. Przed odebraniem przesyłki, w obecności kuriera, należy sprawdzić stan opakowania. Jeśli przesyłka nosi ślady uszkodzenia lub otwierania nie należy jej przyjmować, a w obecności kuriera sporządzić odpowiedni protokół zgodny z przepisami firmy dostarczającej przesyłkę. W innym przypadku reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu nie będą przyjmowane.
6. W przypadku nieodebrania przez klienta towaru wysłanego przez sklep, klient zostanie obciążony kosztami związanymi ze zwrotem niedoręczonej przesyłki [wynika to z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych w § 37 stanowi, iż za czynności związane ze zwrotem przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego do nadawcy (po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy) pobiera się opłatę] oraz ponownej jej wysyłki. W przypadku powrotu przesyłki do sklepu i niemożności kontaktu z klientem, przesyłka ta będzie przechowywana przez okres dwóch miesięcy. Po tym okresie zawartość przesyłki ulega przepadkowi na rzecz sklepu, a wpłacone wcześniej pieniądze nie będą zwracane.
7. Sklep przewiduje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru po uprzednim umówieniu spotkania w siedzibie firmy z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.